.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوتبال بانوان گرگان، بومی ترین تیم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال بانوان سرخپوشان گرگان، در حالی نایب قهرمان لیگ برتر شد که به عنوان بومی ترین تیم نیازمند توجه ویژه مسئولان ورزش استان گلستان است.

 به گزارش شمال نیوز به نقل ازمهر، جوانترین و بومی ترین تیم لیگ برتر فوتبال بانوان امسال طعم نایب قهرمانی را چشید تا شاید دیگر بار ثابت شود دختران ورزشکار این استان با سرمایه ای بسیار اندک تر از یسیاری از تیمهای لیگ برتر بانوان آنقدر قابلیت و توانایی دارند که تنها با سرمایه استعداد و پشتکار و همدلی بتوانند در نقطه اوج فوتبال بانوان کشور قرار گیرند.

کاپیتان تیم فوتبال سرخپوشان گرگان گفت: امسال تیم ما با شرایط خوب وارد لیگ شد و از امکانات بسیار خوب برخوردار بود، هیئت مدیره، مربیان و بازیکنان بسیار تلاش کردند و شرایط برای قهرمانی بسیار آماده بود اما با یک غافلگیری در بم نتوانستیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وحیده ایثاری افزود: تیم با مهره های امسال واقعا حقش قهرمانی بود و سال دیگر با این کادر و این تیم حتما قول قهرمانی می دهیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش همه عوامل بتوانیم به این مهم به دست پیدا کنیم.

رقیه گرزین یکی دیگر از کاپیتانهای تیم سرخپوشان نیز گفت: وضعیت تیم ما امسال با سالهای قبل قابل مقایسه نبود و امسال تیم قدری داشتیم و همه بازیکنان ما بومی بودند و ما توانستیم با بازیکنان استان بهترین بازیها را ارائه دهیم و توانستیم ثابت کنیم گلستان قطب فوتبال کشور است و پدیده های زیادی را به لیگ معرفی کردیم.

وی افزود: درخواست ما را به گوش مسئولان برسانید، اگر می خواهید نایب قهرمانی نایب قهرمانی این تیم به قهرمانی تبدیل شود، نباید تیم رها شود و باید امکانات بیشتری در اختیار تیم قرار گیرد تا قهرمانی سال آینده ما رویایی دور از ذهن نباشد.

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان که خود قبلا عضو این تیم بوده با عذر خواهی از اینکه نتوانسته علیرغم قول قهرمانی تیم را به این مقام برساند، گفت: فوتبال در بم بدترین رویش را به ما نشان داد و ما با وجود لیاقت و شایستگی اما تنها با یک بدشانسی به بم باختیم و قهرمانی را تنها با یک اختلاف امتیاز تقدیم بم کردیم.

سمیه کبیری، درک متقابل مربی و بازیکنان را از مهمترین عوامل موفقیت سرخپوشان دانست و افزود: این بازیکنان هستند که همه چیز را در زمین رقم می زنند و عصای دست مربی در شرایط سخت هستند.

وی افزود: از 18بازی که امسال در لیگ داشتیم 15 بازی و سه باخت ره آورد ما بود و 13 برد پیاپی توانستیم بدست آوریم و دارای بهترین خط حمله ایران وتنها تیم بومی هستیم .

کبیری، همدلی و وحدت را سرمایه اصلی سرخپوشان ذکر کرد.

مدیر عامل تیم سرخپوشان نیز افزود: باشگاه سرخپوشان باشگاهی مردمی است و مسئولان ارشد استان همه به تیم کمک کردند.

مجید دزیانی گفت: در سال 91 برنامه استعدادیابی بازیکنان جدید را داریم و تاکنون 16 میلیون تومان در بازار بدهکاری داریم اما با این سختی ها نایب قهرمانی را به دست آوردیم.

وی افزود: سرخپوشان از زیرگروه کشور شروع شروع کرده و به اینجا رسیده است و ما در سال آینده امیدواریم بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم.

قائم مقام باشگاه سرخپوشان نیز در این نشست بیان داشت: تیم کاملا بومی است و بازیکن 14ساله هم داریم که این بازیکن 70 دقیقه در لیگ برتر بازی کرد و در اولین دوره تیم ملی زیر 19 سال هم دعوت شد.

علی نصیبی اظهارداشت: عاجزانه تقاضا داریم تیم حمایت شود و در بسیاری از مواقع در لیگ خواستند با حاشیه سازی تیم از بین برود اما ما تحمل کردیم.

وی گفت: مشکل خوابگاه از اواسط فصل حل شد و قراردادها را نیز در حال پرداخت هستیم و اولویت اول ما در حال حاضر پرداخت باقیمانده بقیه پول بازیکنان هستیم. این باشگاه یک ریال سود شخصی ندارد و مردم و مسئولان جدا از مسئولیت به تیم بسیار کمک کردند.

نصیبی با انتقاد از فدراسیون گفت: چهار بازی اصلی و سخت سرخپوشان در برنامه ریزی فدراسیون برای هفته آخر گذاشته شد و این بسیار شبهه انگیز بود و این اتفاقات باعث ضایع شدن حق گرگان شد که چهار بازی سخت را در پایان لیگ انجام داد.

وی افزود: فدراسیون برنامه سرخپوشان را در نیم فصل دوم عوض کرد و این عوض کردن بر اساس قانون لیگ نبود و 100 درصد حق گرگان ضایع شد.

نصیبی از راه اندازی مدرسه سرخپوشان در سال آینده خبر داد و اینکه باشگاه به سمت حرفه ای شدن پیش می رود و در رده های مختلف تیم تشکیل می دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.